Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tour Pro 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

K***********@o********** 10-05-2023

Matig enthousiast kelless

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

Positief: Als de oordopjes in noise canceling modus staan zijn ze erg fijn!! Mooi geluid en alle geluidsomgeving valt weg.

De oordopjes hebben een fijne pasvorm je er worden meerde dopjes bij geleverd dus hij past altijd !!.
Daarom ideaal voor lange wandelingen, hardloopsessie of tijdens het sporten l

Negatief : Echter als ze in de andere modus staan ambient aware of talk True dan zit er een ruis doorheen. Wat ik zelf erg storend vind.

Ik mag graag aan het einde van de avond nog even met een luisterboek op bed liggen. Hiervoor gebruik ik ook de oordopjes. Ik vind ze hiervoor niet prettig. Als je op een dopje ligt of het kussen komt ertegen aan . Dan stopt hij automatisch het luisterboek of hij spoelt juist een stuk doordat je de oordopjes kunt besturen met een one touch aanraking.

Al met al vind ik er zelf nog wel wat minpuntjes aanzitten maar zeker ook pluspunten. Heerlijk stukje muziek en handig in gebruikt tijdens de lange wandelingen.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Perfecte pasvorm

Minpunten

• Ruis in sommige modus
  • Niet handig voor een luisterboek in bed

D*****************@g******** 04-05-2023

Earbuds met indrukwekkende functies en geluidskwaliteit.

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Het ontwerp is echt strak en modern, wat ervoor zorgt dat ze er goed uitzien en comfortabel zijn om gedurende langere tijd te dragen. De verschillende meegeleverde oordopjes maken het mogelijk om een goede pasvorm te vinden en om geluidsisolatie te bieden. Het was en puzzelen
maar uiteindelijk zitten ze nu perfect.

De geluidskwaliteit is echt fantastisch, vooral als je kijkt naar de krachtige bas en de gedetailleerde hoge tonen die door de JBL Pro Sound-technologie worden geproduceerd. Het evenwicht tussen de frequentiebereiken is fijn, en er is geen overmatige bas of schelheid die het luisteren oncomfortabel maakt.

De ruisonderdrukking is ook indrukwekkend en is handig als je je wilt afsluiten van de buitenwereld. Ik vind het ideaal dat de ruisonderdrukking aangepast kan worden aan de omgeving waarin je je bevindt, zodat je kunt kiezen of je jezelf volledig wilt afsluiten of wat omgevingsgeluid wilt horen. De noice-cancelling is fijn en niet overheersend, dus geen hoofdpijn van gekregen.

Wat betreft de batterijduur zijn ze geweldig. Ik gebruikte ze dagelijks op mijn werk en tijdens het sporten, en ik hoefde ze slechts één keer per week op te laden. De oplaadcase is ook geweldig en ondersteunt draadloos opladen en kan worden opgeladen met een USB-C-kabel.

Verbindengaat makkelijk, en het is handig dat je twee apparaten tegelijk kunt verbinden. Ik heb zowel mijn laptop als mobiel verbonden en kan naadloos schakelen tussen de apparaten. Het is ook leuk dat je de oordopjes kunt bedienen via stemassistenten zoals Google Assistant, zodat je je handen vrij hebt tijdens het luisteren naar muziek of een podcast.

De JBL Headphones-app is ook handig om het geluid aan te passen en de verschillende functies te gebruiken, zoals de ANC, Equalizer, en Personi-Fi. Hierdoor kan je het geluid echt helemaal afstellen op jouw voorkeur zelfs afgemetenop mijn gehoorgang. Al met al ben ik erg blij met de JBL TOUR Pro 2-oordopjes en zou ik ze zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar draadloze oordopjes met een uitstekende geluidskwaliteit en ruisonderdrukking.

Pluspunten

• geluidskwaliteit met evenwichtig en helder geluid
  • Lange batterijduur
  • Top app

Minpunten

• Geluidskwaliteit voor ontvanger tijdens bellen
  • ...

Dirkos 02-05-2023

Top oortjes

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

De JBL Tour Pro 2 is een indrukwekkende set oortjes met een uitstekende geluidskwaliteit. De oortjes zijn comfortabel om te dragen en hebben een solide bouwkwaliteit. Ik was ook blij met de batterijduur van deze oortjes, die tot wel 10 uur meegaat op één enkele lading.

Een ander aspect dat ik erg waardeerde aan de JBL Tour Pro 2 is de bedieningsopties op de case. Met de touchbediening kan ik gemakkelijk muziek afspelen, pauzeren en overslaan en het aanpassen van de equalizer. Dit werkt allemaal soepel en nauwkeurig.

Het enige nadeel van de JBL Tour Pro 2 is dat de oortjes niet de beste fitting hebben voor mijn oren ondanks de verschillende maten, wat betekent dat ze niet geschikt zijn voor gebruik tijdens het actief bewegen zoals fitness. Maar afgezien daarvan is dit een fantastische set oortjes die ik zeker zou aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige draadloze oortjes.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Ruisonderdrukking

Minpunten

• Fitting

Joost Berg 26-04-2023

Degelijke oortjes voor de veeleisende gebruiker

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

Bij ontvangst was het meteen duidelijk dat deze oortjes een gimmick hebben, namelijk een schermpje op de case. Het lijkt wat overbodig maar in de praktijk toch wel praktisch gebleken.

Allereerst het geluid! Ik luister mijn muziek via een iPhone met tidal op Master kwaliteit. Geen hickups ervaren en het geluid is heerlijk zuiver. De functies van de equalizer zijn een prettige toevoeging en fijn om op de case aan te passen naar wens. Het klinkt gewoon goed, beter dan de oortjes die ik tot nu toe heb gebruikt. (Nothing Ear en airpods)

Dan mijn persoonlijke favoriet de gesprekken. Op de fiets, in de auto en in een kantooromgeving doen ze wat ze moeten doen. Ik kan de omgeving blijven volgen en ondertussen hoort de andere partij mij zoals het zou moeten. Wat dit betreft is dit een absolute aanrader.

De software is wat veel voor wat ik gewend ben maar is ook wel leuk om mee te spelen. Deze oortjes zijn voor hen die wat meer eisen van gewone oortjes en daar past de software van de app maar ook de functies van de case bij.

De case schuift makkelijk in je zak en zie ik als aanvullend als bediening op de telefoon. Niet als vervanging want je hebt altijd de connectie nodig met je telefoon. Wel is de laagste schermverlichting wat aan de hoge kant, als het kan mogen ze dit met een update wat verlagen.

De connectie is, zoals ik al aangaf, vlekkeloos. De eerste keer heeft m'n telefoon wat moeite gehad met de juiste koppeling maar vanaf dat moment is oortje uit de case direct verbonden. De auto off feature is fijn voor een podcast in de avond. De oortjes gaan vanzelf uit zodat energie wordt bespaard.

Al met al waar voor het geld. Zeker voor de veeleisende gebruiker.

Pluspunten

• Voicecalls
  • Gimmick case
  • Noise cancelling
  • Goede pasvorm

Minpunten

• Oortjes zijn niet subtiel

Samiek 25-04-2023

Perfecte noise cancelling en mooi geluid

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

De JBL TOUR Pro 2 oordopjes zijn een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar draadloze oordopjes met een geweldige geluidskwaliteit en ruisonderdrukking. Ik heb deze oordopjes nu 2 weken getest en ben onder de indruk van hun prestaties.

De pasvorm van de oordopjes is uitstekend en ze blijven goed op hun plaats zitten. Wanneer ik soms even moet haasten voor de trein is het ideaal dat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik ze misschien verlies. De noise cancelling vind ik ook erg handig voor in het openbaar vervoer. De trein is vaak erg druk en ik heb geen behoefte aan dat anderen door mijn muziek heen praten. De noise cancelling zorgt ervoor dat ik ook in drukte optimaal kan genieten van mijn muziek.

Handig dat ik mijn telefoon niet perse meer uit mijn broekzak hoef te halen. Ik kan bijna alles met de bijgeleverde case regelen. Het enige wat niet kan is aflezen welk nummer ik afspeel. Maar wie weet wordt dit nog eens geupdate. Al met al ben ik erg blij met deze oordopjes en kan ik ze iedereen aanraden!

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Geluid
  • Case
  • Lange batterijduur
  • Case reageert snel

JeroenF 25-04-2023

Goede, high-end oordopppen met leuke gimmick

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

De JBL TOUR Pro 2 zijn goede True Wireless Earbuds met een aantal indrukwekkende functies. Het ontwerp is strak en modern, met een compacte en lichtgewicht constructie waardoor het comfortabel is om gedurende langere tijd te dragen. De oordopjes worden geleverd met verschillende oordopjes, waardoor een aanpasbare pasvorm mogelijk is die kan helpen bij geluidsisolatie. Ik heb zelf de grootste gebruikt.

Een van de opvallende kenmerken van de JBL TOUR Pro 2 is de geluidskwaliteit. Het maakt gebruik van JBL's Pro Sound-technologie, die rijke, krachtige bassen en heldere, gedetailleerde hoge tonen belooft. Dit merk je ook in de praktijk. Fijn uitgebalanceerde geluid, dat geen bepaald frequentiebereik overheerst.

De JBL TOUR Pro 2 biedt ook ruisonderdrukking, die extern geluid kan helpen blokkeren voor een meer meeslepende luisterervaring. De oordopjes maken gebruik van Adaptive Noise Cancelling-technologie, die de hoeveelheid ruisonderdrukking kan aanpassen op basis van de omgeving waarin je je bevindt. Dit betekent dat je kunt schakelen tussen een volledig meeslepende ervaring of een meer omgevingservaring waarbij je je omgeving kunt horen. De noice-cancelling is fijn en niet overheersend, je krijgt bijvoorbeeld geen hoofdpijn ervan.

Een ander kenmerk van de JBL TOUR Pro 2 is de batterijduur. De oordopjes gaan tot 7 uur mee op één keer opladen, met nog eens 21 uur in de oplaadcase. De case ondersteunt draadloos opladen en kan worden opgeladen met een USB-C-kabel.

Qua connectiviteit gebruikt de JBL TOUR Pro 2 Bluetooth 5.0 voor een stabiele en betrouwbare verbinding. Je kunt twee apparaten tegelijk verbinden. Dit was voor mij ook handig! Zowel mijn laptop als mobiel heb ik verbonden. De oordopjes ondersteunen ook stemassistenten zoals Google Assistant en Siri, waardoor je je muziek en andere functies handsfree kunt bedienen.

Over het algemeen lijkt de JBL TOUR Pro 2 een solide keuze te zijn voor degenen die op zoek zijn naar een draadloze oordopjes met ruisonderdrukking en een goede geluidskwaliteit. Het heeft een gestroomlijnd ontwerp, een aanpasbare pasvorm en een lange batterijduur, waardoor het een veelzijdige optie is voor verschillende luistersituaties.

Pluspunten

• ANC
  • App
  • Geluid
  • Case
  • Batterij duur

Minpunten

• Prijzig

mpadema 21-04-2023

Goed geluid en prima pasvorm

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

Ongeveer 2 weken in gebruik, en vergeleken met een goede koptelefoon geven deze oordopjes een heel goed geluid. De pasvorm is goed en ze 'kruipen' niet langzaam uit mijn oren zoals mijn vorige oordopjes.
De batterij gaat zeker de hele (werk)dag mee, en omdat ik ze bij geen gebruik in de bijgeleverde laad-case doe is de batterij nog niet onder de 30% geweest. Hierbij had ik dan wel zowel de noice-cancelling, personi-fi (persoonlijke geluidsversterking op basis van een geluidsmeting) en de bas-equalizer geactiveerd.

Installatie is eenvoudig: Eerst alles opladen (dus ook de stickers over de contactpunten van de oordopjes verwijderen). Daarna de telefoon/tablet koppelen.
Het instellen van het geluid gaat het beste via de bijbehorende "JBL Headphones"-app. Deze begint met een korte setup (geluidstest, lekcontrole) voor active noice cancelling. En daarna is het geluid geheel naar eigen wens aan te passen door middel van: ANC, Equalizer, Personi-Fi, Spatial Sound en Smart Audio. Hierbij gebruik ik alleen de eerste 3 opties omdat ik vooral naar muziek luister en niet naar games en/of films.

De bijgeleverde oplaadcase heeft een touch-screen. Hiermee kunnen verschillende functies uit de app worden uitgevoerd. Maar ook de touch controls op de oordopjes reageren goed (met een zacht geluid als feedback). Hierdoor heb je de bijbehorende app op de telefoon niet steeds nodig.

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • persoonlijke geluidsversterking
  • gesproken meldingen uit te zetten

Minpunten

• bij aan/uitzetten smart audio valt het geluid weg

Jen-030 21-04-2023

Kwalitatief en technisch goede oortjes JBL

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

Ik ben fan! Deze oortjes hebben een ongelooflijk kwalitatief geluid en hebben de optie tussen Ambience Aware and Noise Cancelling. Beide opties werken ontzettend goed. Ik gebruik bijvoorbeeld Noise Cancelling in de sportschool, als ik de radio van de sportschool niet wil horen en in het verkeer gebruik ik Ambience Aware, zodat ik nog wel door mijn muziek verkeer aan kan horen komen.

Ook heeft de houder van de oortjes een touchscreen waar je je muziek aan kan zetten (even geduld, komt met wat vertraging als je het via de houder doet i.p.v. je mobiel), de volume harder kan zetten, kan testen tussen verschillende sounds en kan afwisselen tussen Ambience Aware en Noice Cancelling. Dit laatste doe ik echter via de oortjes, omdat je met 1 tik op je oortje gewisseld bent. Wel zo makkelijk.

Echt een aanrader als je wil investeren in goede oortjes van kwaliteit.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Kleur zwart (kon geen wit kiezen)

Pascal N 21-04-2023

Goede oorjtes! Zeker aan te raden

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

Ik heb de oortjes nu bijna 2 weken. Ze zitten erg lekker in je oor. De hoge en lage tonen zijn erg goed vergeleken met concurrenten. Verder gaat de batterij erg lang mee en door de case heb je makkelijk genoeg voor een halve week non stop luisteren. De case is erg handig, je kan er makkelijk dingen mee bedienen als je even je telefoon in je zak wilt houden. Doordat de case klein is kan je hem makkelijk in de hand houden tijdens he reizen met het OV bijvoorbeeld. Enige jammere is dat je niet kan zien hoe het nummer heet dat afgespeeldt wordt. Door de app die bij de oortjes hoort kan je de oortjes helemaal laten personaliseren.

Pluspunten

• Gaan lang mee
  • Goede geluids kwaliteit
  • Handige case met touchscreen
  • Ziet er stylish uit

steeefjuh 21-04-2023

fijn oordoppen

Geschreven voor: JBL Tour Pro 2

Ik heb deze oordoppen mogen ontvangen. Ik ben al bekend met de producten van JBL (oordoppen met een draadje en een draadloze koptelefoon).
Omdat ik in het bezit ben van een nieuwe telefoon, heb ik draadloze oordoppen nodig. Ik was daar wat sceptisch voor, omdat mijn gehoorgang best klein is. Gelukkig worden deze oordopen in verschillene maten meegeleverd.
Het installeren was makkelijk, de geluidskwaliteit is prima en de andere functies zijn erg fijn (noice cancelling en ambient aware). Ook gaat de batterij lang mee.
Tot dusver erg tevreden dus! Zelfs met het hardlopen blijven deze oordoppen goed zitten.

Pluspunten

• verschillende maten
  • lange baterijduur

Minpunten

• onbekend